Dan före dan före dopparedan...

...och här har det varit full rulle hela dagen vill jag lova! Började med en kall men härlig promenad tillsammans med Camilla. Sedan blev det stallet. fixade tre hästar med mockning mat osv. Sedan gav jag och janina oss ut barbacka på våra hästar och det gick jättebra! Tippy verkade så himla nöjd!!! Påväg hem från stallet så köpte jag julklapp till Tamara och Janina samt julklappar till morgondagens julklappsspel. Väl hemma igen kokade jag en sats knäck oxh griljerade mitt livs första julskinka. Den blev faktist riktigt god så det måste göras om! Nu på kvällen har vi klätt vår fina gran och satt upp lite tomtar och så här hemma! Riktigt mysigt är det nu! Blir TV mys och fika ikväll!!

Igår åkte jag och Rikard in till stan för att kolla på Minnah och Jay från Idol. Även Sassa var där och alla var jätteduktiga. Var ju sjukt kallt så imponerande att dom stod och uppträdde! Passade även på att köpa lite kläder att ha på mig på julafton! Resultatet får ni säkert se förr eller senare!! Kommer såklart även bilder på vårt julfina hem!

Imorn får Tippy vila så jag ska dit på morgonen och fixa allting! På eftermiddagen ska vi till rikards farmor och farfar innan vi styr vidare mot Hässleholm och firar lilla juöafton hos Rikards pappa med familj!

Hoppas ni alla får en bra jul! Inte helt säker på att jag skriver något imorn men återkommer annars efter julen!


Förra julafton, jag, Rikard, Aska och Trassel


Kommentarer
Postat av: Camilla

Men, det är ju här hos oss! Ska bli kul att ses.

2010-12-23 @ 16:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0