Nu är det inte långt kvar...

... till julafton! Ska bli hur mysigt som helst med jul igen. Var många år sedan jag var ute och red på julaftonsmorgonen men nu i år är det dags igen. Ser ju även ut att bli en vit jul och det kan ju inte bli bättre!

Idag har vi pulat lite till med uppsatsen och nu känner vi oss ganska så klara. Vi ska ägna morgondagen på varsitt håll och läsa igenom och kolla över allt. Sen får vi se om vi träffas en sväng på fredag men sen ska vi vara klara. Blev bara en halvdag idag och det känns som vi faktist är klara i god tid vilket jag aldrig trodde. Hann vara hemma en stund innan jag åkte till stallet och det var skönt. Annika tömkörde Tippy idag och det gick jättebra. Nu förstår hon verkligen vad det är hon ska gör och jag tror verkligen att tömkörningen kan hjälpa henne till att bli starkare. Är ju jättekul att Annika verkar tycka det är kul med för jag är ingen hejjare på det där. Min förhoppning är att Annika ska kunna göra det en gång i veckan eller iallafall varannan vecka!

Nu ikväll är Rikard iväg och kollar på en fotbollsturnering, Alliansen, som han själv spelar i senare i veckan. Så jag och Aska har fixat lite här hemma och sen klippte jag klor och borstade henne. Hon är riktigt dryg nu när man klipper. Hon gör inget dumt i och för sig men hon rycker i benet HELA tiden så det är lite svårt att klippa. Jag är så rädd att klippa henne i pulpan ju!

Näe, nu blir det lite mer TV innan jag ska nanna kudden!

Dagens bild är från förra sommaren när jag och Rikard var vid en sjö här i närheten och grillade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0