Fullspäckad helg!

I fredags kom min mamma och syster hit hem samt alla tre småttingar. Första gången de var här hemma (barnen alltså) och det gick hur bra som helst. Jag mös mest bara medan de andra gjorde mat. Vi käkade, kollade tv, smaskade godis och möös en massa med de små. Kul att ha dem här. Rikard hann inte mysa något för han var och spelade match men nu kan jag ju faktist låna någon av dem ibland, så då kan han med mysa.

Igår var jag för första gången på länge på gymmet och det kändes bra. ska försöka vara där lite mer nu när jag ändå är ledig. På kvällen var vi på grillfest och jag och Rikard hade riktigt god mat!! Jag stannade inte så länge eftersom jag skulle upp så tidigt idag, men det var trevligt under tiden jag var där.

Idag har vi varit och tävlat jag och Aska. Gjorde inga superresultat, men vi hade kul och det tycker jag är huvudsaken. Kollade en del på lydnaden och känner att jag är riktigt taggad att dra igång med den igen, så det är nästa projekt nu när jag är ledig. Fick även springa med en klubbkompis Bordercollie eftersom hon skadat sig. Riktigt kul var det, men s*tan vad det gick.. Den hunden kommer bli riktigt bra!!

Nu har jag och Rikard just ätit Pizza och nu väntar TV mys för oss. Imorn blir det ganska tidigt för mig igen eftersom vi ska åka med Marina och Pajas till Flyinge!

Ha det gott alla!

Kommentarer
Postat av: Rille

Jag fick faktiskt mysa lite med dem. De stod och lastade in precis när jag blev avsläppt efter matchen.

2010-05-31 @ 08:39:39
Postat av: jasmina

Hej allt bra med dig idag? =)

2010-05-31 @ 09:00:27
URL: http://jasminab.blogg.se/
Postat av: jessica [ myckelite om litemycke ]

mysigt att småttingarna mår bra och allt :D

mys mys!

synd de inte gick så bra på tävlingen men tycker ni vinner pinnar ofta så snart vinst för er igen :D

2010-06-01 @ 10:31:12
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0