Dagens sjukhusbesök...

... har gått bra! Det har såklart varit jobbigt men förberedelserna fixade jag! Är stolt över att jag gjorde det och att jag fick i mig det jag skulle! Väl på sjukhuset så fick jag vänta en stund innan jag fick komma in på rummet. Gick snabbt när jag kom in där och dom satte nål och sen fick jag sova en stund! när jag vaknade igen så mådde jag bra. Fick prata lite med doktorn och sedan kom Rikard och hämtade mig. Vi åkte direkt till Maxi och handlade lite mat. Kan lova att jag var ganska hungrig=) Skönt att det är över för denna gången iaf!

Imorn är det dags för jobb igen. Jag öppnar nu torsdag och fredag så jag ska rida medans det är ljust dessa dagar!! Här kommer lite bilder från helgen och en annan gång som Rikard var med u staller! <3


Ute i snön, första gången jag red ut själv=)


Tippy i stallet. Hennes box är den till vänster


Vill inte stå still


Okey då...


Jag och min fina tjej!!!


Aska i stallet<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0