Just nu...

... är jag väldigt trött på att vara sjuk. Har ju varit mer eller mindre förkyld sen efter jul och nu har bägaren runnit över. Gick till jobbet i tisdags men mådde inget vidare. får så sjukt dåligt samvete när jag är hemma så därför försöker jag alltid att jobba. Blev dock hemskickad av mina fina kollegor som inte tyckte att jag såg pigg ut. Näe det var jag inte heller kan jag lova. När jag äntligen kom hem så hade jag 38,9 i temp så jag däckade direkt på soffan. Vaknade inte ens när Rikard kom hem och sov nog sammanlagt 4 timmar. Har varit hemma även idag och ska vara hemma åtminstone imorn också. Det verkar dock som att jag kommer bli hemma även på fredag. Nu får jag allt bli frisk innan jag jobbar igen, såhär kan man inte hålla på.

Tänkte iallafall bjuda er på lite roligt nämligen bilderna från i söndags när jag och Rikard var ute och fotade. Så här kommer de:


Min fina tjej


Spöklikt

Spanar


Tippy och jag


Jag och mina tjejer<3

Snygging


Tippy i hagen i lördags!

Det var iallafall lite nya bilder på min fina häst!! Ska försöka ta lite bilder sen i dagsljus också!! Nu blir det TV mys här hemma och jag tror det blir lite glass med. Det får man faktist när man är sjuk även om det bara är onsdag!

Ha det gott alla glada!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad tråkigt att du är sjuk :-( Hoppas det släpper snart så du kan fortsätta jobba!



Krya på dig!

2011-02-24 @ 10:12:24
Postat av: Louise

Hej Heidi!



Du får allt bli lite bättre på att tänka på dig själv hörrudu =) hoppas att du blir frisk snart i alla fall! Himla söta bilder på tippy oxå=) kramar

2011-02-24 @ 19:12:44
Postat av: Camilla2

Krya på dig! Imorgon åker jag o Annie o kollar hästhoppning :-)

2011-02-24 @ 19:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0