Snopet...

... när vi var klara med allt fix och just skulle ge oss ut på vår fotopromenad så visar det sig att kameran har noll batteri. Snopet värre. Blev iallafall en riktigt mysig tur med alla mina bästa<3 Kan ju inte bli bättre. Tippy skötte sig exemplariskt och jag tror till och med rikard börjar tycka om henne<3.

Glömde också skriva i det tidigare inlägget att något tråkigt väntar mig på onsdag. Jag lider av en sjukdom som heter Chrons sjukdom vilket innebär kroniska inflammationer i tarmarna. Detta är en sjukdom som går i skov och jag är opererad en gång för detta. Dom tor då bort en bit skadad tarm. Nu verkar det dock som något spökar där inne och min läkare ville göra en undersökning. Problemet är bara tt för mig är denna undersökning ganska komplicerad och smärtsam vilket betyder att jag måste göra den i narkos. Inte kul alls, men det är bara att göra det. Just nu bävar jag inte för själva besöket på sjukhuset utam mer för förberedelserna. Behöver inte säga mer än att tarmen måste vara helt tömd och rengjord och det är ingen rolig process kan jag lova. Hoppas bara att jag klarar av det denna gång, har varit lite sisådär med det tidigare:( Så på tisdag kväll hoppas jag att alla håller tummar och tår för att jag klarar föreberedelserna och att tummarna förtsätter vara knutna under onsdagen. Tror inte att jag kommer få något besked redan då, men min förhoppning är att allt ser bra ut och att jag slipper starta någon medicinering!

Blev några bilder från dagen, en dessa kommer först när min Rikard skickat över dom till mig<3

Nu blir här lite tidigt alla <3 dag firande och jag ska dagen till ära använda en av mina kärlekscheckar, nämligen en helkroppsmassage! Härligt värre, bra start på veckan!!


Me and my love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0