Första dagen...

... på nya jobbet gick superbra. Vi planerade lite för hur verksamheten skall se ut och jag tror det kommer bli jättebra! Jag jobbade till 2 idag och man var ganska så trött efter första dagen kan jag lova. Blev ju inte heller bättre av att man får veta att vi inte får gå upp med uppsatsen i nästa vecka. Vi lämnade ju in den på fel ställe och det resulterade i att vi inte fick vara med på opponeringen nu. Vi får istället snällt vänta till februari med att gå upp med den! Inte jättelänge dit ju så det är bara gilla läget.

Var såklart i stallet en sväng på kvällen och vi skrittade ut barbacka. Gick jättebra! Tråkigt att man inte kan göra mycket mer än att skritta ute nu på grund av underlaget, men det är bara att göra det bästa av situationen. huvudsaken är ju att hästarna får komma ut och göra något!

Imorn väntar utbildning hela dagen. Jag tror att det skall vara någon slags föreläsning och den varar mellan halv 9 och halv 5 vad jag vet. kan ju lova att man kommer att vara riktigt trött på eftermiddagen, särskilt som man är van att inte göra någonting på dagarna! Tippy kommer att få vila imorn eftersom jag inte riktigt vet när jag slutar!

Planeringen för festen är i full gång. Folk börjar nu meddela om de kommer eller ej. Det blir kanske ca 20-30 personer iallafall. Ska bli riktigt skoj med fest. Jag hoppas ju såklart att så många som möjligt kommer men det kommer säkert att bli en bra fest vilket som!

Näe, nu ska jag kolla lite TV till och sedan blir det att nanna kudde. Har helt nya lakan så är lockande att krypa ner i sängen kan jag lova!! Ha det gott alla!


Dagens bild är på mig och Camilla från en fest för längesen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0