Idag har varit en bra dag

Dagen började med att jag och Aska var ute på en promenad innan vi hoppade in i bilen och körde mot mitt jobb. Väl där så får jag en väldigt rolig överraskning. Det verkar som att min tjänst kan komma att bli en 100 % istället för som det är nu 75 %. Det är inte helt klart 'n, men det verkar iallafall så! Direkt efter jag var klar där så åkte jag och Aska vidare ut mot Linda och Sebbe. Väl där så är det någon som blir överycklig, nämligen Tilda. Snacka om att det blev full fart på Aska när jag väl släppte ut Aska. Vi var ute och gick en lång och härlig runda med massa prat. Sedan blev det lite fika och ännu mer prat! Var där ända till eftermiddagen och det var såklart jättetrevligt. Väl hemma igen så kollade jag lite på datorn innan jag körde vidare mot stallet. Red ut tillsammans med en annan tjej och hennes häst. Tippy var jätteduktig men hon var superpigg. Märktes av att hon vilat i tre dagar kan jag lova. Får se vad det blir gjort med henne imorn. När jag kom hem igen så blev det en snabb dusch innan maten serverades. Gott att ha det så bra! Nu blir det lite TV tid här hemma innan det blir att nanna kudden. Trött efter en så intensiv dag!!

Hoppas ni alla mår bra!


Jag och "världens längsta man" från när vi var i Köpenhamn i somras!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Gud va kul att jobbet verkar vara bra! Hur har du det på fredag em eller på söndag? Lasta kanske, ska vi köra din dam en sväng oxå???

2011-01-04 @ 23:11:47
Postat av: Stift

Håller tummar för 100%

2011-01-06 @ 17:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0