Måndagskväll...

... och jag känner mig  riktigt seg. Tror att det beror på att man inte har så mycket att göra på dagarna, men nu blir det ändring på det=) Imorn ska jag nämligen till mitt jobb och hälsa på. Ser verkligen fram emot att börja jobba nu så det ska bli kul att der är dags nu. Ska även åka förbi Linda och gå en promenad. Aska får följa med och sitta i bilen den stunden som jag är på jobbet så att hon kan leka med Tilda sen. Kan tänka mig att hundarna kommer att röja gärnet när dom träffas.

Idag fick Tippy sin sko fastsatt igen så imorn blir det ridning igen=) Vet dock inte hur mycket man kan göra ute nu, för underlaget är kanske inte det bästa, men det återsår att se=) Skönt att hovslagaren kunde komma med så kort varsel!

Nu blir det lite TV tid och så innan det är dags att nanna kudden. Man måste ju vara pigg imorn!! Imorn skänker vi även en styrkekram till min fina vän, Therese som kommer att ha ytterligare en kämpig dag. Du är stark och klarar det gumman <3


Therese med sin amma, Nettan=)
(Saknar er)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0