Nu är det inte många dagar kvar...

... tills det är dags att börja joobba, så bäst att njuta nu! Har 3 dagar till ledigt och sedan är det slut på slappetiden. Jag är i och för sig en person som gillar att ha många järn i luften och det ska bli så grymt skönt att få en vardag där man inte alltid har skolan i tankarna. Jag ser verkligen fram emot att börja jobba och det ska bli jätteskoj att börja kariären med en nyöppning=)

Idag har jag inte gjort mycket annat än kolla skidor, gått promenad och varit i stallet. Ganska skönt faktist! Nu ska vi kolla på Göta kanal 3 och sen händer det nog inte mycket mer här hemma. Man blir nästan segare av att inte ha något att göra än att ha dagarna fullspäckade! Konstigt detdär.

Imorn är min plan att smörja alla mina saker i stallet. Det behövs ju göras ibland så jag tror att det blir gjort imorgon. Rikard skriver ju uppsats nu så han har fullt upp på dagarna. Då får jag ju försöka hitta på annat. Har även insläppet imorn i stallet så blir ändå där lite längre! Tippy ska få vila imorn, det blir bara mys och eventuellt en promenad. Jag försöker göra så att jag rider ungeför tre dagar i rad och sedan vilar hon en. Vilodagen blir det ibland promenad och ibland inte. Rider ju inte särskilt hårt när jag väl rider heller, men hon får iallafall komma ut och se världen. Hon är ju trots allt inte så gammal och hon ska ju hålla i många år så det gäller att ta det varsamt. Som underlaget var idag gick det jättebra att trava men galopp är inte att tala om. Man vill ju inte att hon ska skada sig ju. Idag var Aska också med på rundan och det gick jättebra. Tror att hon tycker att det är skoj faktist så hon kommer nog att få följa med kanske två dagar i veckan sen!

Näe, nu börjar ju filmen! Ha det gott alla!


Något annat som Aska gillar, nämligen att bada!

Kommentarer
Postat av: jessica [ myckelite om litemycke ]

Grattis & stort lycka till med nya jobbet :)

2011-01-09 @ 21:13:56
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: jessica

Grattis och stort lycka till med jobbet!

2011-01-09 @ 21:14:55
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0