Nytt år...

... och nya möjligheter. Detta året kommer att bli ett bra år tror jag! Gårdagen spenderades här hemma tillsammans med Rikard, Aska och Stefan. Vi hade verkligen trevligt och åt god mat. Avslutade kvällen med att spela några olika spel och vi hade superskoj. Jag är ju inget stort fan av nyårsafton och jag går inte gärna ut när det smäller. Skönt dock att Aska inte alls är rädd när det smäller så man slipper vara orolig för henne iallafall. när det smälldes som värst igår så låg Aska och mös på soffan. Inte ett dugg stressad kan jag lova:)

På dagen igår var jag och Janina ute och red. Hade även med oss Aska och jag kan lova att hon var lycklig att få följa med. Var inga problem att ha henne med så nu kommer hon nog allt få följa med oftare. Våran ridtur började inte på bästa sätt. Just när vi kom ut från gårdsplanen så var det såklart barn som smällde smällare. Hästarna var dock jätteduktiga och gick snällt förbi. När vi gått ytterligare 100 meter så är där en inte allt för trevlig hund innanför ett staket. Kändes nästan som den skulle komma ut och det är ju inte en rolig känsla. Aska gick snällt förbi och så även hästarna. Sedan var det slut på det värsta:) travade en lång runda och det bjöde på både andra hästar, bilar med släp och smällare. Tog en annan väg hem för att slippa hundern och de smällande barnen. Då när vi skulle över en åker så trampar Tippy av sig en sko, så nu får hon vila några dagar tills den är påslagen igen. Idag ska jag iallafall mysa massor med min fina häst!

Får se om jag under dagen gör en sammanfattning av vad som hände under förra året!! Håll utkik, kanske kommer det=) Ni får iallafall lite bilder från julen!


Vår fina gran med alla julklappar under


Vardagsrumsfönstret


Tomtar


Rikards pepparkakshus


Krubba


Jul


Aska lånar Morrgans mössa


Min fina sambo <3


Mina söta syskonbarn


Felicia


Tindra


Tindra igen, flörtar med kameran


Norah


Jag matar tjejerna


Med vår julklapp, den verkade uppskattas=)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fina bilder! Så sött när Aska har Morres mössa! :)

2011-01-24 @ 19:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0