Söndag...

... och oj vad veckan har gått snabbt. Jobbet känns verkligen super och jag kommer nog verkligen att trivas! Det tar dock lite tid för oss alla att bestämma rutiner samt hur vi vill ha det men det kommer såsmångingom! jag har inte heller kännt mig alltför trött på kvällarna vilket känns skönt såklart!

Annar har det inte hänt så mycket i veckan men det har det istället gjort nu i helgen. I fredags kväll stängde jag först på jobbet och sedan åkte jag direkt till stallet och fixade med Tippy. Hon fick vila för vi skulle iväg på bio på kvällen. Väl hemma så gjorde jag och Rikard hemmagjord pizza och sedan bar det ganska snart iväg mot stan och bion. Det var jag och Rikard och Johan och Madde som gick och vi såg Tron. Var ju inte diret min typ av film, men alltid trevligt att gå på bio juh! Jag höll mig iallafall vaken genom hela filmen trots att jag var riktigt trött. Igår blev det lite sovmorgon och sedan åt vi bara snabb frukost innan vi åkte till stallet hela "familjen". Fixade först iordning mat och box och sedan hämtade jag in Tippy och gjorde iordning henne. Sedan gick Rikard och Aska med en bit innan jag travade iväg på en runda. Tippy skötte sig utmärkt trots att hon var ensam. Mot slutet av rundan mötte vi upp Rikard och Aska igen och det gick finfint hela vägen hem. Tänkte göra så nu några gånger och sedan kan jag nog såsmåningom rida ut själv. På kvällen var vi sedan hos Johan och grillade. Väldigt trevligt var det må jag säga=)

Idag blev det en lååång sovmorgon här hemma. Riktigt skönt att avsluta veckan med! Blev sedan lite mys här hemma innan jag åkte till stallet. Mötte uoo Marie där och fick lift med henne till ridhuset. Tippy gick verkligen super och det var jätteskoj. Tänkte lösa kort nu och komma igång på riktigt. Fattas bara en dragkrok på bilen nu för sen kan jag ju köra henne själv med! Hon gick snällt in båda gångerna så det verkar inte vara problem att lasta henne!!

Förberedelserna för festen är i full gång och jag tror att det kommer bli riktigt trevligt!!

Näe, nu blir det lite TV mys här hemma innan det är dags att nanna kudde och ladda inför den nya arbetsveckan!


Dagens bild från när vi var på The studio!

Kommentarer
Postat av: Elin

Är lite ledsen för att vi inte kunde komma igår... så hoppas du lägger ut foton (om du hann ta några?). ;) Kramar

2011-01-22 @ 16:51:20
URL: http://imsevimsevass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0