Veckan har varit fullspäckad...

... så jag tänkte försöka återberätta den så fort gott som möjligt. Jobbade måndag till onsdag och det gick prima. Gillar verkligen mitt jobb=) I torsdags var jag ledig eftersom det äntligen var dags att ta min examen. Var först på champagnefrukost hos en gammal klasskompis och sedan bar det av i till stan och ceremonin där. Väldigt trevligt hade vi. Mötte sedan upp med familjen och fick massa fina blommor. Sedan gick vi och käkade lunch hela högen. på kvällen var sedan jag, Rikard och mamma och åt på grekiska restaurangen här! Riktigt smarrigt. På fredagen jobbade jag sedan mellan halv 8 till 1 och sedan var det hem och börja göra iordning inför festen! Mamma och Rikard hjälpte till massor och det uppskattades verkligen! En tråkig sak som hände när vi var påväg till lokalen var att vi blev påbackade på en parkering. Bilen är förstörd på dörr och i sidan men han som backade på får stå för skadorna. Blir till att skicka in papper nu så att vi får skadorna fixade. Festen blev iallafall helt perfekt och jag hade verkligen jätteskoj. Kul att så många kom och firade=)

Igår var det lite kämpigt att ta sig upp men Rikard och jag åkte iallafall iväg och städade lokalen. På kvällen var vi sedan hos Annika där Pappa bjöd oss på mat. Skönt att få maten serverad kan jag lova. Åkte sedan hem och bara mös jag och Rikard innan helvetet började. Inatt vid 2 vaknar jag av att jag mår illa och någon minut senare blir det en löpning till toaletten. Ush, har aldrig tidigare varit magsjuk men nu vet jag hur det känns. Fyyy jag trodde verkligen att jag skulle dö... Tråkigaste av allt är att många från festen har haft liknande natt som mig. Någon på festen måste burit viruset och sedan slog det till inatt. Värdelöst. Nu mår jag iallafall okey och har fått i mig lite nyponsoppa. Blir ingen mat idag utan jag håller mig till nypon och blåbärssoppa! Tyvärr blir det ju att jag måste vara hemma imorgon. Är ju 48 timmar sen man kräkte sist och det är på tisdag morgon. Känns jättedumt att vara hemma men vad ska man göra:(

Tippy har haft lite semester nu i en vecka. Jag har ju haft så mycket så annika har haft hand om henne. Planen var att vi skulle rida idag men så blev det ju inte. Ush. Saknar min lilla tös så jag hoppas kunna åka dit imorgon. Måste ju komma igång att rida nu på riktigt. Ska sätta på en dragkrok så fort som möjligt nu med så att jag kan köra henne själv. Måste också lösa ridhuskort nu i veckan.

Näe nu blir det att forsätta vila här hemma så att man kan må bra sen! Hoppas ni alla mår bra iallafall!

Bilder från helgen kommer nog såsmåningom!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas du mår bättre igen!



Jag slapp i varje fall och jag har inte hört av Linda så jag tror inte att hon åkte på det heller. Håller tummarna för att du ska kunna jobba igen på tisdag.

Hoppas att impregneringen till Askas tassar ske kunna hjälpa henne nästa vinter, eller senare i år om det kommer tillbaka ;-)



Krya på dig!

Kram

2011-01-23 @ 23:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0