Vilket bröllop...

... det blev igår. Annika och Stefan var verkligen jättefina och det var mäktigt när de spatserade in till toner från Ronja Rövardotter framfört at Stefans kör. Småtjejerna var jätteduktiga under hela vigseln och Tindra satt med mig i kyrkan. Den efterföljande festen var också mycket trevlig, dock känns det idag.
 
Nu blir det snart sängen för lilla mig och ladda inför en ny jobbevecka.

Ikväll har jag och Rikard knåpat lite med en egen bloggsom är kopplad till vårt bröllop så vill ni ha adressen till den när den är klar får ni hojta.
 
Tänkte att jag skulle bjuda på några bilder från gårdagen!!
 
 
 
En liten blandad kompott från gårdagen!!
 
Grattis Annika och Stefan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0