Sömnproblem...

... Har jag haft under hela julledigheten. Vaknar på nätterna och kan inte somna om;( inatt var såklart inget undantag utan jag har sovit dåligt även inatt! Kan dock bero lite på nervositet och uppspelthet eftersom vi idag fick tillträde till huset. Var med pirrig mage vi gick mot banken och nu äger vi vårt första gemensamma hus!

Idag tänkte vi åka en sväng till Ikea och titta och handla lite smått. Eftersom vi inte flyttar än vill vi ju inte köpa på oss för mycket innan!!

Annars blir det en lugn dag. Vi ska väl storhandla med eftersom det är ett av våra nyårslöften, att veckohandla och göra matsedel!

Återkommer kanske med mina inköp;)

Bjuder sålänge på min hårförändring under året;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0